CBS Outdoor Interactieve maand

POSTED IN Blog, Nieuws 23 August 2013

In samenwerking met CBS Outdoor biedt Limebizz tijdens de Interactieve maand onderstaande mogelijkheden om uw reclame-uiting te voorzien van interactiviteit  met Layar technologie.

Download hier de speciale leaflet Layar

Layar

Laat uw campagne op de smartphone of tablet tot leven komen door het toevoegen van een Layar aan uw reclame-uiting! Verdiep uw campagne via deze Augmented Reality techniek en ontdek de veelzijdige opties. Creëer bijvoorbeeld een game rondom uw campagne of verras uw doelgroep met unieke beelden die alleen via het scannen van uw campagne met Layar ontdekt kunnen worden. Verder kunt u ook gebruik maken van de locatie waar uw doelgroep zich bevindt en is het mogelijk om in te spelen op de actualiteit.

Vorig jaar september kwam CBS Outdoor met de Augmented Reality Weeks, waarbij alle campagnes op dat moment werden verrijkt met Augmented Reality en een reclame-uiting tot leven kwam op de smartphone of tablet. CBS Outdoor heeft veel positieve reacties van klanten ontvangen en verwacht dat deze nieuwe technologie in de toekomst groots gaat uitpakken. Vooral omdat CBS Outdoor exclusieve contracten heeft met wachttijd locaties als de NS en Schiphol; ideale locaties om maximaal gebruik te maken van deze technologie.

Inmiddels zijn er via CBS Outdoor al meer dan 400 campagnes verrijkt met Augmented Reality. Nu gaan we een stap verder en zullen onze professionele partners op het gebied van Augmented Reality voor uw campagne een unieke ‘tailor made’ Layar ontwikkelen.

  • Met Layar komt uw uiting tot leven in een virtuele wereld op de smartphone of tablet van uw doelgroep
  • Een extra dimensie van uw campagne die uw doelgroep via hun smartphone of tablet kan zien.

Locaties:
Op vrijwel iedere buitenreclamecampagne is een Layar toepasbaar met als voorwaarde dat de consument de uiting wel moet kunnen scannen. Billboards en Europanels langs de autoweg zijn daarom niet geschikt, maar typische wachttijd locaties zoals perrons op het NS-station en straatabri’s zijn hiervoor ideaal.

Interactive Month tarief: € 3.000,-

  • Campagneperiode: 1 week (week 40/41/42/43) – Aanlevertijd: 3 weken voor start campagne
  • Inclusief ontwikkeling van de Layar i.s.m. onze prof. partner – Inclusief rapportage van het aantal scans / clicks
  • Exclusief BTW.

2013-08-23 cbs outdoor interactive month

Of klik op deze link om meer informatie te vinden.

Comments are closed.

Loading