AR Concepts

EEN AR CONCEPT BEGINT MET EEN IDEE EN EEN GERICHT DOEL Een AR (Augmented Reality) implementatie doe je niet zomaar even. Alles is mogelijk in deze innovatieve wereld van  AR. De implementatie moet echter wel passen in het doel dat de organisatie of campagne nastreeft. Is dit bijvoorbeeld beleving, interactie of koop. Allemaal valide argumenten om een gedegen concept te ontwikkelen. Een AR concept begint dus met een idee dat uiteindelijk omgezet wordt naar een meetbaar doel. Voordat ons team tot daadwerkelijke productie overgaat is er een aantal vragen waar een antwoord op gegeven moet worden. Hierbij gaat het om vragen zoals

  • Wat is het doel van de campagne?
  • Wie is de doelgroep?
  • Welke boodschap dient te worden overgebracht?
  • In welke taal en vorm wordt de content aangeboden?
  • Wat straalt de campagne uit?
  • Welke interactieve onderdelen worden aangeboden?
  • Hoe worden doelen gemeten tijdens en na ‘live gaan’ van de campagne?
Kortom veel vragen waarop antwoorden nodig zijn om tot een goed AR concept te komen.

Creatie

CREATIE. GERICHT OP DE DOELSTELLING. Het uitgedachte concept heeft een passend en aansprekend ontwerp dat bijdraagt aan de gedefinieerde doelstelling. Wij gaan uit van de content die reeds aanwezig is maar als er specifieke content gemaakt moet worden kan dat natuurlijk ook door ons worden gerealiseerd. Concept, stijl en content weet ons team in een mum van tijd te visualiseren in aansprekende en functionele AR implementaties.

Loading