Nieuwe Volkswagen Passat goes Augmented Reality in Duitsland

POSTED IN Portfolio 8 December 2014

Volkswagen verraste heel Duitsland met hun nieuwe Passat advertenties, zo hebben ze door gebruik te maken van Layar laten zien dat ze vooraan staan op het gebied van innovatie. Met hun speciale bijlage in de krant “Welt am Sonntag” kondigde het autobedrijf de toekomst aan. Daarnaast werden er 200.000 gelayarde brochures verspreid over autodealers en business hotels in Duitsland zoals Radisson, Grand City Hotel, Mercure en Holiday Inn.

Dankzij Layar kunnen zij de lezers op futuristische wijze meenemen in de nieuwe Volkswagen Passat. Wanneer de lezer de advertenties scant verschijnt er automatisch een kort promotie filmpje. Het unieke aan deze advertenties is dat er heel gedetailleerd interactieve elementen van het model uitgelicht worden, zo kan ieder onderdeel van de motor afzonderlijk bekeken worden en wordt de actieve info display getoond. Ook kan de lezer door over het scherm te vegen de Volkswagen Passat in meerdere kleuren bekijken.

Printstrecke: Grabarz & Partner, CGI Filme: Mackevision

Klik op onderstaande afbeeldingen en scan voor een impressie.

KnipselKnipsel2

Comments are closed.

Loading