Persbericht – Limebizz introduceert Layar Creator add-on webshop

POSTED IN Blog 8 April 2014

Limebizz lanceert ’s werelds eerste webshop met Layar Creator add-on’s.

Geavanceerde functionaliteiten beschikbaar om meer beleving voor uw klanten te creëren.

Met het concept ‘Functionality as a Service’ biedt Limebizz u, vanaf heden, de mogelijkheid om geavanceerde functionaliteiten eenvoudig toe te voegen aan uw Layar campagne. Zonder over de noodzakelijke technische kennis te beschikken kunt u nu add-on’s gebruiken waarbij u de ‘look & feel’ kunt definiëren. Voeg iets extra’s toe aan uw Layar en maak daarbij bijvoorbeeld gebruik van spelletjes (customized), social media messages, informatie verzameling of informatie op basis van de huidige locatie van de gebruiker.

“Veel gebruikers van de Layar Creator willen graag buiten de standaard buttons om een beleving creëren voor hun gebruikers. De noodzakelijke technische kennis is vaak een belemmering. Met de komst van deze webshop bieden wij de mogelijkheid dat men zonder enige technische kennis toch een speciale beleving toe kan voegen” volgens Rens Eijgermans CTO Limebizz AR Concepts.

Ook trainingen op het gebied van Augmented Reality en Layar zijn af te nemen via de webshop. Dit kan zowel in groepsverband als door middel van persoonlijke begeleiding. Een uitermate geschikte manier om uw kennis op het gebied van AR techniek uit te breiden en/of deze op de juiste wijze toe te passen.

Kijk voor alle mogelijkheden op www.limebizz.nl/webshop

Comments are closed.